میلاد عبادی پور : .....

عبادی پور: برای صعود به جمع چهار تیم برتر تمام تلاش خود می کنیم


میلاد عبادی پور گفت: برای صعود به جمع چهار تیم اول دنیا تلاش می کنیم و باید به این هدف برسیم.
 به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان بعداز صعود ایران به دور نهایی مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: خیلی خوشحالم ولی باید این را هم بگویم با صعود به دور نهایی کارمان خیلی سخت شده است. مسابقات این مرحله که با حضور 6 تیم برتر دنیا برگزار می شود، شرایط خاص خود را دارد. ما با قدرتهای والیبال دنیا باید مسابقه دهیم و  باید تمام تلاش خود را کنیم تا به جمع چهار تیم برتر بپیوندیم.

وی  با تاکید بر راحت نبودن گروه  ایران در دور نهایی گفت: تیم ملی والیبال ایران در گروه آسانی قرار ندارد. هر چند گروه ایران در مقایسه با دیگر گروه به خاطر نبود روسیه و برزیل راحت تر به نظر می رسد، اما به نظر من اصلا این طور نیست. ما در دور مقدماتی به فرانسه باخته بودیم. در لیگ جهانی سال قبل ایران مقابل آلمان یک پیروزی بدست آورد و یک بار شکست خورد. پس در گروه راحتی قرار نداریم.

بازیکن جوان تیم ملی کشورمان افزود: من تا به حال با تیم آلمان بازی نکرده ام. تیمش را هم ندیده ام. بچه ها هم تنها دو بار با این تیم بازی کرده اند و شناخت خیلی زیادی نداریم. همین مساله کارمان را سخت تر می کند. ولی کادر فنی با  شناخت خوبی نسبت به این دارد. همچنین تماشای بازی امروز آلمان با فرانسه به ما کمک زیادی می کند. در بازی با آلمان هر تیمی که کمتر اشتباه  کند، مسلما برنده می شود. شناختمان از فرانسه هم به بازی دور مقدماتی برمی گردد. البته پنج شنبه از آنها انتقام می گیریم.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 22 و 55 دقیقه فردا چهارشنبه در نخستین مسابقه خود در دور سوم رقابت های قهرمانی جهان به مصاف آلمان می رود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 25 / 6 / 1393 ا 16:43 نويسنده : نیوشا ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.